סוף שבוע של שיכרון חושים כולל המלצות…

והפעם, משהו קצת אחר ושונה. סוף שבוע קליל ומהנה של סיורי יקבים ברמת הגולן ובגליל, הישארו איתנו…

יקב תל שיפון

פתחנו את סוף השבוע בביקור ביקב שבקיבוץ אורטל, אין הרבה אפשרויות ליקבים הפועלים בימי חמישי בערב, אז נסענו ליקב תל שיפון אליו הגענו בשעות בין ערביים בו היקב פתוח, ביקרנו כאן וטעמנו לפני כחצי שנה ומאוד נהנינו, אז החלטנו לחזור שוב ליקב הנמצא בגובה של 915 מ' מעל פני הים בשעות הערב של יום חמישי לטעימות וארוחה קלילה, היה מושלם עם טעימות של מגוון ינות אדומים ולבנים ומגש גבינות זוגי מפנק, אהבנו מאוד הפעם את היין געש 2017, בלנד של זנים אדומים. קישור לאתר יקב תל שיפון

יקב פלטר

את יום שישי פתחנו בבוקר ביקב פלטר הנמצא בקיבוץ עין זיוון, טעימות היין של יקב "פלטר" ויקב "מטר" (הכשר) הן ללא תשלום ובמקום גם מזקקה לויסקי וג'ין. במקום מוכרים פלטת גבינות וקיימת גם עמדת פיצות וסנדויצים טעימים עם בשר מפורק. אהבנו את הקברנה סובניון 2017 של יקב "מטר" הכשר, קישור לאתר יקב פלטר

בית הקפה מטרלו

חלק קטן מהמבחר המעניין שיש בבית הקפה

בבית הקפה הזה היושב בקיבוץ עין זיוון לא רחוק מיקב פלטר מוכרים קוראסון ברמה אחרת ומיוחדת. את המקום פותחים בשעה 09:00 וסוגרים ב 13:00 (ראשון ושני סגורים), לצפות לתור בכניסה ולא להתייאש, ההמתנה שווה למוצרי מאפה ברמה אחרת. קישור לאתר בית קפה מטרלו

יקב הר אודם

את צהרי יום שישי בילינו במרכז המבקרים של יקב הר אודם בטעימת יין הדגל של היקב, יין אלפסי אדום. יקב הבוטיק המשפחתי הוא עטור פרסים ומדליות והיינות אותם הוא מפיק בכל שנה הם נהדרים. קישור לאתר יקב הר אודם

כוס יין אלפסי אדום 2015

יקב לטם

לארוחת יום שישי בערב הזמנו מקום ביקב לטם המארח בסופי השבוע את השפים של מסעדת מרקטו אשר נשרפה במהומות 2021 בעיר עכו. הספקנו לאכול במסעדה בעכו כחודש לפני שנשרפה ונהנינו אז מאוד אז אם אפשר לשלב גם יקב טוב וגם ארוחת שפים נפלאה של האחים עומרי ונועם שחר, מה טוב. נכון להיום, מסעדת מרקטו תפעל ביקב בסופי השבוע עד לסוף חודש דצמבר 2021. היקב הוא יקב אורגני, ובעת יצור היין ובמהלך ההתיישנות שלו משמיעים לו מוסיקה 24/7, להבנתם יש לכך השפעה חיובית וטובה על היין שנוצר. טעמנו ביחד עם הארוחה הטעימה של השפים את הטריו שנת 2020, בלנד אורגני שהיה טעים מאוד. קישור לאתר יקב לטם

ספא ביער

את יום השבת פתחנו במסאז' מהנה וטוב בספא ביער הנמצא בישוב אמירים, מומלץ ביותר למנוחה ורוגע. קישור לאתר ספא ביער

מסעדת Ezba בכפר ראמה

אז לאחר המסאז' הטוב בישוב אמירים, המשכנו למסעדת עזבה בכפר ראמה הסמוך, מומלץ להזמין מקום מראש… קישור לאתר מסעדת Ezba

צימר אלוני אמירים

את סוף השבוע בילינו בין יקב אחד למישנהו בצימר הסויטה הבנוי מאבן במתחם הצימרים "אלוני אמירים" שבישוב אמירים. קישור לאתר הצימרים "אלוני אמירים"

ה"שלל" מסוף השבוע

הבאנו איתנו הביתה לשתייה עתידית מספר יינות מהיקבים בהם ביקרנו:

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )