המלצות למטייל העצמאי בצפון יוון

מדריכה מקומית מומלצת לצפון יוון

המלצה חמה מאוד על המדריכה אפרת סער, מדריכה מקומית ישראלית המתגוררת במחוז אפירוס אליו הגיעה כדי ללמוד את האזור, התאהבה במקום, עברה לגור בו ובהמשך התאהבה בבחור מקומי והתחתנה איתו. גרה כיום בכפר אריסטי בחבל זגוריה במחוז אפירוס. 

אפרת מקיימת ימי סיורים במחוז אפירוס: יואנינה, זגורי, צומרקה ועוד, כולל טיולי הליכה [הייקינג] בהרים, בנוסף להדרכה עוסקת בייעוץ ובניית מסלולים בהתאמה אישית הכוללים גם ליווי אונליין במהלך כל ימי הטיול. אפרת יכולה לסייע בהמלצות והזמנות של פעילויות, מלונות ורכבים בכל יוון.

עמוד הפייסבוק של אפרת

חשבון האינסטגרם של אפרת

פרטים ליצירת קשר: 

טלפון נייד יווני לשיחות: 6983386598 30+

טלפון נייד ישראלי (לרוב זמין בוואטסאפ אך גם שיחות): 052-6678079

אימייל: alookintogreece@gmail.com


מלון מומלץ בכפר אריסטי בזגוריה

מלון זיסיס ממוקם בכפר אריסטי, זגורי בצפון-מערב יוון. המלון הוא בבעלות משפחתית ומציע גם מסעדה מצוינת עם תבשילים מקומיים וירקות אורגניים אשר מגיעים מגינת הירקות של המלון. 

הכניסה למלון

גיאורגיה הבשלנית, ידועה בכל זגורי בכישורי הבישול שלה ומאפי הפילו שלה ידועים ואהובים בכל האזור. מלון זיסיס מוגדר כעסק התיירותי הראשון באזור, המלון בראשיתו (1975) הכיל מספר קטן של חדרים קטנים. בשנת 1982 נפתחה המסעדה ובשנת 1990 פתחו את המלון בצורתו הנוכחית ועם מאפייני הבניה המסורתיים של האזור. המלון וגם המסעדה פתוחים לאורך כל השנה, תוכלו למצוא במלון חדרים זוגיים, חדרי טריפל וחדרי משפחה. 

קישור לאתר המלון

קישור לאתר המלון בבוקינג

קישור לחשבון האינסטגרם

קישור לעמוד הפייסבוק


מלון מומלץ בכפר פפיגו בזגוריה

מלון AVRAGONIO אשר בכפר פפיגו, שבזגוריה. מלון עם מאפייני הבניה מסורתיים של זגורי הממוקם בכפר פפיגו ומציע 25 חדרים שהם למעשה בתים קטנים ומקסימים מול הנוף הנהדר של רכס טימפי. למלון יש גם בר עם בריכה קטנה ומסעדה איטלקית נהדרת.

קישור לאתר המלון
קישור לאתר המלון בבוקינג


מלון מומלץ בחבל צומרקה בדרום מחוז אפירוס

חבל צומרקה הממוקם בדרום מחוז אפירוס הוא אזור הררי יפהפה. המיקום של מלון Anavasi הוא מעולה ליציאה לטיולים בסביבה ומולו נוף מרשים במיוחד, מצד אחד משתרע רכס צומרקה ומצידו השני הר סטרוגולה. החדרים במלון נעימים ומפנקים, ארוחת הבוקר מעולה והבעלים אגלוס ודינה הם אלו שהופכים את השהייה במקום לחוויה מיוחדת. במלון יש גם בריכה וסאונה.


קישור לאתר המלון

קישור לאתר המלון בבוקינג

קישור לחשבון האינסטגרם של המלון

קישור לעמוד הפייסבוק של המלון


מלון מומלץ ליד הים בחוף המערבי של מחוז אפירוס

מלון Ammos Bay Hotel הממוקם בצמוד לחוף בכפר הדייגים אמודיה. המלון קרוב לעיירת החוף פארגה ולנהר אכרון. מתאים במיוחד למי שמחפש נופש ליד הים בסיום טיול במחוז אפירוס. כל חדרי המלון הם עם מרפסת, למלון יש גם בריכה ובר מסעדה. ניתן לנוח לצד הים, לצאת לטייל בסביבה, לצאת לפעילויות כמו קאנו, קיאקים ורפטינג בנהר אכרון ואפילו לשוט לאיים המקסימים פאקסי ואנטיפאקסי ליום טיול. 


קישור לאתר המלון

קישור לעמוד הפייסבוק של המלון